x تبلیغات
سورینت

امکانات کاربردی در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

 علاوه بر موارد گفته شده در بالا امکانات دیگری هم هستند که پیاده سازی آنها در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد بسیار مهم بوده و میتواند سبب موفقیت سایت و برتری آن در مقایسه با رقیبانش شود. این امکانات به شرح زیر هستند:

  1. فراهم آوردن امکان تعیین راه های مختلف برای فرستادن محصولات خریداری شده مانند استفاده از پیک، تیپاکس، پست و …
  2. قابلیت انجام پروسه خرید از سایت به گونه ای کاملا خودکار و مستقل از نیاز به تایید کردن پروسه خرید مورد نظر به وسیله مدیر سایت یا …
  3. قابلیت به نمایش درآوردن توضیحات و شرح محصول و کالاهای مورد نظر به شکلی کامل
  4. فراهم آوردن قابلیت عرضه بن های تخفیف برای مشتریان
  5. در اختیار داشتن سامانه قوی برای سبد خرید و امکان دریافت ریپورت و مطلع شدن از وضعیت فعلی سفارش به ثبت رسیده
  6. قابلیت پیگیری ارسال محصول
  7. امکان آپلود عکس های مختلف از محصول
  8. سرعت بالای سایت و سریع بودن جابجایی در میان منوهای مختلف
  9. قابلیت ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص امکاناتی خاص به اعضای این باشگاه
  10. به وجود آوردن احساس ایمن بودن خرید از این فروشگاه برای مشتری

هرقدر هم که شما سایت خوب و کاملی داشته باشید، ویترین آن را به خوبی طراحی کرده باشید، امکانات منحصر بفرد و کاربردی برای آن تعبیه کرده باشید و … باز هم تا اعتماد مشتریان را جلب نکنید نمی توانید به خوبی عمل کنید و درآمدهای خود را افزایش دهید.

برای به وجود آوردن حس ایمن بودن خرید از سایت فروشگاهی شما و اطمینان و اعتماد مشتری به آن شما می توانید از مجوز نماد الکترونیک برای سایت خود استفاده کنید.

این مجوز که به نام نماد اعتماد هم شناخته می شود به وسیله مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سایت ها ارائه می شود. این سازمان خود با مجوز وزارت صنعت و معدن و تحت نظارت آن کار می کند. وجود این نماد سبب می شود مشتری با خیالی آسوده از سایت فروشگاهی شما خرید کند. چرا که اطمینان دارد اگر احتمالا مشکلی هم پیش بیاید وی می تواند آن را به صورت قانونی پیگیری کند.

پس وجود این نماد در وب سایت باعث اطمینان خاطر کاربران شما شده و آنها با خیالی آسوده از سایتتان خرید خواهند کرد. لذا در طراحی سایت در مشهد این موضوع را از یاد نبرید.

نکات طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

 این روزها رقابت شدید و تنگاتنگی میان کسب و کارهای هم رده برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. پس توجه به برخی نکته ها در طراحی می تواند سایت فروشگاهی شما را در کورس رقابت جلو بیندازدc

اگر سایت شما دارای بعضی قابلیت ها و امکانات منحصر بفرد باشد آنگاه می توانید حساب بالایی روی موفقیت آن باز کنید. در ادامه تعدادی از مهمترین و بهترین قابلیت هایی که لازم است در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به آنها توجه شده و آنها را پیاده سازی کرد آورده شده اند:

  1. ارائه ی پیشنهادهای فوق العاده و شگفت انگیز در صفحه های مختلف سایت
  2. طراحی برخی قابلیت های ضروری و در عین حال کاربردی برای سایت
  3. به وجود آوردن احساس ایمن بودن خرید از این فروشگاه برای مشتری

در ادامه به شرح هر یک از این امکانات و قابلیت ها در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

  1. ارائه ی پیشنهادهای فوق العاده و شگفت انگیز در صفحه های مختلف سایت

همانطور که در فروشگاه های سنتی ویترین هایی هستند که برای نمایش اجناس و کالاها مورد استفاده قرار می گیرند، در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد هم می بایست برای سایت مورد نظر ویترین جذاب و اغوا کننده ای طراح کرد.

حتما در هایپر مارکت ها دیده اید که معمولا اقلام خوب یا تخفیف خورده را طوری قرار می دهند که در معرض دید عموم باشد. برای سایت هم می بایست دقیقا به همین شکل عمل کنیم. معمولا در سایت ها بخش بالایی و پایینی صفحه ی سایت را به عنوان ویترین آن در نظر می گیرند. نکته مهم این است که این ویترین به گونه ای پر شود یا بهتر بگوییم طراحی شود که مشتری برای خرید وسوسه شده و ترغیب شود.

پس بهترین پیشنهادهای کسب و کارتان را در این ویترین قرار دهید. این ویترن می تواند محصولات مختلفی را در بر بگیرد: محصولاتی که تخفیف های خوبی خورده اند، برگزاری یک جشنواره خرید با قیمت های استثنایی، اطلاع رسانی در مورد برگزاری برخی رقابت ها و مسابقات در زمینه کسب و کار مورد نظر و یا در نهایت محصولاتی که در لیست تخفیف های دوره ای مثلا تخفیف های اول ماه، تخفیف های فصلی، تخفیف های آخر سال و … قرار می گیرند.

به هر حال این وظیفه طراح سایت است که این ویترین را از نظر بصری زیبا، جذاب و هیجان انگیز و از همه مهمتر وسوسه کننده و اغواگر طراحی کند تا کاملا مورد پسند کاربر واقع شده و او را برای خرید علاقه مند کند. 

  1. طراحی برخی قابلیت های ضروری و در عین حال کاربردی برای سایت

مورد بعدی و نکته مهم دیگری که حتما می بایست در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به آن دقت شود قابلیت ها و امکاناتی است که برای سایت های فروشگاهی به نوعی الزامی یا بهتر بگوییم کاربردی هستند.

این امکانات کمک می کنند کاربر خیلی راحت از سایت فروشگاهی شما بهره گرفته و خریدهای خود را ب هیچ دردسری انجام دهد. حتما میدانید که راحتی کار با سایت یکی از مهمترین و کلیدی ترین عامل های موفقیت و پیشرفت فروشگاه اینترنتی شماست. پس مهم است که با به کارگیری این امکانات سایتی حرفه ای و راحت در کار کردن داشته باشید. تعدادی از مهمترین این قابلیت ها به شرح زیر هستند:

  1. فراهم آوردن امکان سرچ برای محصولات مورد نظر
  2. فراهم آوردن قابلیت فیلتر کردن محصولات با ویژگی های مختلف اعم از قیمت، نوع محصول، دسته بندی آن، برند محصول، موجود یا ناموجود بودن و … این کار سبب بالا رفتن سرعت پیدا کردن محصول مورد نظر کاربر شده و رضایت وی را در بر خواهد داشت.
  3. قابلیت پرداخت فاکتور به روش های مختلف از جمله پرداخت اینترنتی، پرداخت از کیف پول دیجیتالی، پرداخت در محل
  4. فراهم آوردن امکان ثبت نظرات کاربران در مورد محصولات و یا وب سایت، حال میخواهد مثبت باشد یا منفی

طراحان سایت در وبسایت نقره ای این نکته مهم را همیشه در نظر می گیرند تا طراحی سایت در مشهد به به بهترین ششکل انجام گیرد

مزایای طراحی سایت رزرو هتل

 از مزایای طراحی سایت رزرو هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود

مزایای طراحی سایت رزرو هتل

.پرداخت آنلاین توسط کاربران یکی از مزایای بسیار خوبیه که از مراجعه مستقیم و حضوری افراد به دفاتر مسافرتی و غیره جلوگیری می کند. در طراحی وبسایت رزرواسیون هتل این موارد بسیار برای ما اهمیت دارد و برای اینکه بتوانیم اعتماد کاربران را به سایت شما جلب نماییم از بهترین تکنیک های برنامه نویسی برای این منظور استفاده می کنیم. همچنین با قرار دادن نمادها و لوگوی اعتماد کاربران با اطمینان خاطر وارد سایت شما خواهند شد و نیز پرداخت آنلاین با امنیت بالا را تجربه خواهند کرد.

طراحی سایت رزرو هتل از ملزومات مهم یک هتل به شمار میرود. شرکت طراحی سایت سئوراز با بهره مندی از نیرو های متخصص خود در زبان های برنامه نویسی سایت شما را به گونه ای طراحی خواهند کرد که نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید و به صورت آنلاین و غیر حضوری تمام مراحل رزرو نیز انجام شود. طراحی ما به شکلی خواهد بود که در مدت زمان کوتاه این رزرو صورت می گیرد و به ثبت نهایی می رسد. هرچه پروسه انجام رزو هتل ها کوتاه تر باشد سرعت سایت شما بالاتر خواهد بود در نتیجه کاربران بیشتری می توانند به سایت شما وارد شوند و سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

متاتگ توضیحات چند کاراکتر دارد؟

 در بهار سال 2015 گوگل محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت در Search Snippets را شکست و در برخی از نتایج تعداد کاراکتر های بیشتری را نمایش می داد. اما این اتفاق برای تعداد کمی از نتایج و سایت ها اتفاق افتاده بود و معیاری برای تغییرات در گوگل به شمار نمی رفت. اما از اواخر سال 2017 شرایط تغییر کرد و اکنون تقریباً با قطعیت می توان گفت که گوگل محدودیت نمایش متا تگ دیسکریپشن را به بیش از  230 کاراکتر ارتقا داده است. قبل از ادامه این مطلب به شما توصیه می کنیم، مقاله زیر را دنبال کنید تا با انواع تگ ها آشنا شوید.

sorinet.net/%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%a7-%d8%aa%da%af-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-meta-description/

نکات مهم درباره طراحی کاتالوگ که باید بدانید

 

اچه محتوایی را در برگیرد که نه برای کاربران خسته کننده باشد و نه آنقدر کم باشد که اطلاعات مهم را به مخاطب منتقل نکند، همراه ما باشید. بهتر است برای طراحی یک کاتالوگ خوب موارد زیر را در نظر بگیرید.گر نمیدانید که کاتالوگ شما باید شامل چه چیز هایی باشد و دقیقا 
  1. یک کاتالوگ باید دارای، معرفی نامه، تاریخچه، اهداف، گواهینامه، افتخارات شرکت و… باشد.
  2. مخاطبان برای مطالعه متن ها وقت نمی گذارند و معمولا به سرعت از آن ها می گذرند و بیشتر به تصاویر دقت می کنند. از این رو بهتر است متن ها را کوتاه و مختصر بنویسید.
  3. روان بودن جملات و ساده بودن کلمات نیز به استاندارد بودن کاتالوگ تان کمک می کند. به طور خلاصه جملات باید در کوتاه ترین شکل ممکن و با بیشترین تاثیر، نوشته شوند.
    طراحی کاتالوگ در مشهد

طراحی کاتالوگ در مشهد

با توجه به خدمات شرکت سورینت، طراحی کاتالوگ در مشهد یکی از پر تقاضاترین و مهم ترین عناصر مرتبط با صنعت و تولید می باشد. تمامی شرکت ها، بانک ها، واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی نیازمند کاتالوگ برای معرفی خدمات و تولیدات خود می باشند. در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع روش های طراحی کاتالوگ آشنا کنیم.

https://sorinet.net/

 

عکاسی طلا و جواهر در مشهد

 
یکی از مهمترین عواملی که در عکاسی طلا و جواهر در مشهد اهمیت پیدا می‌کند استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و نورپردازی تخصصی است تا در عکاسی و تا در عکاسی طلا و جواهر بتواند خروجی‌های خوب داشته باشید استفاده از خیمه در عکاسی تبلیغاتی مشهد اهمیت دارد زیرا شدت نور را به میزان مناسبی پخش می‌کند تا در سوژه مورد عکاسی تبلیغاتی در مشهد دچار سوختگی نشوید و یا این که انعکاس عکاس و لوازم اطراف سوژه در طلا و جواهر دیده نشود

طراحی وب سایت پزشکی مشهد

 مهم ترین ویژگی طراحی وب سایت پزشکی مشهد ارتباط متقابل با بیماران است. بیماران می توانند سوالات درمانی خود را از پزشک خود بپرسند بدون این که از خانه خارج شوند. علاوه براین پزشکان می توانند مقالات پزشکی برای مطالعه و آگاهی بیماران بفرستند. همچنین می توانند برای بیمارانی که واقعا نیازی به حضور آن مخصوصا در دوران کرونا و با وجود مشعله های کاری ویزیت آن ها را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام سال ۱۴۰۰

 تولید محتوا در اینستاگرام به گونه‌ای که یکتا و کاربر‌پسند باشد، می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. پیداکردن مفاهیم و ایده‌ها و تهیه یک محتوای مناسب از آن‌ها در گفتار آسان‌تر از عمل کردن به آن است. زیرا محتوای تولید شده برای اینستاگرام علاوه بر مرتبط و جذاب بودن آن، از نظر ظاهری نیز باید خوب و قابل قبول باشد.

 
اینستاگرام یک پلتفرم کاملا دیداری است. اگر بخواهیم خیلی کلی صحبت کنیم، کمپین‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بسیار به گیرایی و درگیر‌ کردن تصاویر بستگی دارند. پس فشار زیادی روی آن است.
 
در این مقاله قرار است در کنار بررسی تولید محتوا‌، محتوا سازی در اینستاگرام، قیمت تولید محتوا در اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا اینستاگرام را بررسی کنیم. محتوا مانند خون در رگ‌های زندگی حساب کاربری اینستاگرام شما است. اما فراهم آوردن محتوا‌ی مناسب نباید کاری نشدنی باشد. اگر شما زمان یا منابع کافی برای تولید محتوای تخصصی مناسب ندارید، نگران این موضوع نباشید.
 
یا حتی ممکن است کسب وکار شما کالای قابل لمسی را نفروشد که بتوانید عکس مناسبی از آن بگیرید. شما می‌توانید این کار را به متخصصان بسپارید. اما بهتر است قبل از آن از نحوه تولید محتوا در اینستاگرام آگاهی پیدا کنید.
 
برای بهینه کردن و درگیر کردن بیشتر مخاطبان با صفحه اینستاگرام کسب و کار خود می‌توانید از متخصصین تولید محتوا در اینستاگرام یا یک شرکت تولید محتوا اینستاگرام کمک بگیرید. هزینه مدیریت اینستاگرام کسب وکار شما در مقابل بازدهی که می‌تواند برای شما از راه اینستاگرام مارکتینگ داشته باشد، بسیار ناچیز است. البته این به شرط انجام صحیح فرآیند است.
 
اگر قرار است برای مدیریت، این کار را به سیستم یا فردی بسپارید بهتر است خود شما هم تا حدی با مدیریت محتوا اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنایی داشته باشید.
 
ادامه مطلب

مشاوره راه اندازی سایت، آموزش راه اندازی سایت

 

مشاوره راه اندازی سایت، آموزش راه اندازی سایت

 

 

در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با مراحل راه اندازی سایت آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

 

مرحله اول راه اندازی سایت انتخاب نام دامنه است. انتخاب نام دامنه نیازمند بررسی های دقیق در بازاریابی، معانی کلمه، آزاد بودن دامنه و … است که معمولا مشاور طراحی سایت با تجربه می تواند شما را تا رسیدن به مناسب ترین نام دامنه و برند همراهی کند.  مرحله دوم طراحی سایت خرید هاست مناسب از میزبانی است که بتواند تمام نیازهای وب سایت شما را تامین کند.

 

 

مرحله سوم از فرآیند طراحی سایت مشهد انتخاب قالب وب سایت و یا سفارش طراحی و اجرای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار شماست. قالب های اماده عموما برای شروع فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب برای افراد و سازمان هایی است که نمی خواهند برای طراحی سایت هزینه زیادی صرف کنند. اما کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها بهتر است از همان ابتدا با برنامه ریزی دقیق و جامع سیستم اختصاصی وب سایت خود را مطابق با پلن های سئو و بهینه سازی همراستا سازد.

 

قطع به یقین برنامه های اختصاصی و طراحی های ویژه برای هر کسب و کار می تواند نظر مخاطبان را دو چندان جلب کند و برنامه نویسی های اصولی و مناسب روند سئو را کوتاه تر خواهند کرد. در این هنگام مشاور طراحی سایت می تواند مناسب ترین و کاربردی ترین سایت را با توجه به شرایط سازمانی و کسب و کار شما پیشنهاد دهد.

 

 

مرحله چهارم از راه اندازی سایت سئو و بهینه سازی موتور جستجو و در نهایت افزایش فروش از طریق سایت است. بعد از خرید هاست و دامنه و طراحی سایت زمان آن است که مطالب و محصولات خود را در وب سایت بچینید و سایت را به زیباترین و کاربردی ترین نحو برای مخاطب برسانید. سئو وب سایت بر اساس کلمات کلیدی پر رقابت می تواند شما را در میان رقبا متمایز سازد. در این هنگام با کمک مشاور طراحی سایت و مشاور سئو می توانید در خصوص اجرای فرآیند سئو روی وب سایت تان تصمیم گیری نمایید. معمولا به واسطه تجربه و تخصصی بودن فعالیت سئو سازمان ها ترجیح می دهند صفر تا صد این فرآیند را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارند.

 

 

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

 

 

یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه راه اندازی وب سایت این است که با متخصص و مشاور طراحی سایت در این زمینه گفتگو کنیم. مشاور طراحی سایت با دید جامع و تخصصی می تواند همه جوانب کسب و کار شما را در نظر گرفته و پیشنهاد مناسب و به صرفه ای ارائه کند. بسیاری از شرکت های طراحی سایت مشهد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی جلسه مشاوره طراحی سایت را برای افراد و سازمان هایی که ابهاماتی در ذهن خود دارند برگزار می کند تا آنها را در راه رسیدن به اهداف خود یاری رساند.

 

 

 

مشاوره طراحی سایت مشهد با این موضوع خواهد بود که چه نوع وب سایتی مناسب کسب و کار شماست و این سایت چه خصوصیاتی لازم دارد و برای راه اندازی چه مقدار هزینه طراحی سایت در نظر گرفته شده است. یکی از نکات مهم هنگام طراحی سایت موضوع طرح گرافیکی و میزان تصاویر به کار رفته در طرح است. از نظر کارشناسی بهتر است صفحه سبک باشد و با سرعت بالا بارگزاری شود. با توجه به اهمیت طراحی گرافیکی حضور مشاور طراحی سایت در کنار شما می تواند این فرآیند را آسان تر سازد.

 

 

 

با توجه به اینکه امروزه بیش از ۸۵ درصد بازدیدهای اینترنتی از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می شود پیشنهاد می کنیم نحوه طراحی سایت به گونه ای مطابق با الگوریتم های گوگل و از هر نظر بهینه باشد. مشاور طراحی سایت با نظارت بر فرآیند طراحی سایت می تواند تا حد زیادی برنامه نویسی بهینه و مناسبی را از برنامه نویس تحویل بگیرد. 

 

 

 

آمار نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد کسب و کارهای ایرانی در مراحل اول راه اندازی کسب و کار خود را شکست مواجه می شوند. در بسیاری از موارد دلیل این امر عدم کارایی درست وب سایت و مسائل فنی مربوط به ارائه محصول و خدمات در فضای مجازی است. بسیاری از برنامه نویسیان و متخصصان در زمینه طراحی وب سایت از نظر فنی توانایی پیاده سازی امکانات مناسب را دارند اما عدم حضور مشاور طراحی سایت که این نیازها را شناسایی کند و پس از تایید طرح گرافیکی به وسیله برنامه نویسان به اجرا در آورد مانع از دستیابی کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت گردیده است. 

 

هدف کسب و کارها از طراحی سایت چیست؟

 

 

 

معمولا شرکت ها و سازمان ها برای دستیابی به اهداف مختلفی از جمله افزایش سهم بازار، افزایش فروش، ارتباط با مشتریان و افزایش آگاهی از برند اقدام به طراحی و راه اندازی سایت می نمایند. گاهی شرکت های باسابقه وب سایت کسب و کار خود را بازطراحی می کنند تا بتوانند با نیازهای مخاطبان هماهنگ شده و نظر مشتریان را به خود جلب نمایند.

 

 

طراحی سایت وردپرس

 

 طراحی سایت وردپرس با توجه به کاربری آسان و قیمت مناسب توجه همگان را به خود جلب کرده است. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتواست که به علت کاربری ساده و دسترسی زیاد مورد استقبال همگان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. اگر هنگام کار با وردپرس دچار مشکل شوید با جستجوی ساده در گوگل می توانید راه حل مسئله خود را بیابید. همچنین برنامه نویسان زیادی از سراسر دنیا روی امنیت وردپرس و پلاگین های آن کار می کنند. طراحی و اجرای صفحه اول وب سایت از مهم ترین نکات هنگام طراحی سایت است چرا که تنها چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را به سایت خود جذب کنید. معمولا در طراحی و اجرای رنگ سایت این نکته مدنظر است که رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری معمولا در پشت زمینه کار استفاده می شوند و بسته به رنگ سازمانی کسب و کارها از رنگ های سرد و گرم استفاده می شود. به طور کلی چیدمان و ترکیب رنگ در سایت باید به گونه ای باشد که به سایت شما روح ببخشد.

 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و تعاملات تجاری از طریق وب، هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت دارد. یکی از ارزان ترین روش های راه اندازی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا به عبارتی طراحی سایت وردپرس است. شرکت مرسدس بنز برای بخش اخبار و معرفی محصولات خود از طراحی سایت وردپرس استفاده نموده است. همچنین بخش خبری سازمان هوا و فضای ناسا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای خود انتخاب نموده است. در ایران نیز شرکت شاتل به عنوان یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت برای سایت خود از طراحی سایت وردپرس کمک گرفته است.

 

هر کسی که بخواهد کسب و کار خود را رونق داده و در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت نماید باید برای خود وب سایت راه اندازی نماید. حضور مشاور طراحی سایت در کنار پروژه های برنامه نویسی و همچنین اجرای فروشگاه اینترنتی می تواند به صاحبان کسب و کارها در زمینه بهینه سازی و اجرای موفق پروژه کمک نماید. طراحی سایت وردپرس نیز مانند همه سامانه ها و پلتفرم ها معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

 

مزایای طراحی سایت وردپرس

 

 

 

    طراحی سایت وردپرس در مقایسه با سایر پلتفرم ها از نظر زیر ساخت سئو بسیار قوی تر است.

    کار کردن با بخش های مختلف آن بسیار اسان است.

    قالب های رایگان بسیاری برای طراحی سایت وردپرس وجود دارد

    رابط کاربری روانی دارد

    پشتیبانی قدرتمندی دارد

    برنامه نویسی بهینه و مطلوب برای موتورهای جستجو دارد

 

 

معایب طراحی سایت وردپرس

 

 

 

    برای سایت های بزرگ و با امکانات زیاد قابل استفاده نیست

    برای کسب و کارهای فروشگاهی مناسب نیست

    با وجود انعطاف پذیری بالا نمی توان همه کارهای مورد نیاز یک کسب و کار را با کمک آن انجام داد

    همواره باید اخرین نسخه دانلود و به روز رسانی شود.

 

 

با توجه به مزایا و معایب ذکر شده در طراحی سایت لازم است پیش از شروع فرآیند طراحی سایت خود با متخصص و مشاور طراحی سایت که آشنا با مباحث تجارت الکترونیک نیز هست مشورت و همفکری نمایید. گاهی کسب و کارها بدون توجه به امکانات موردنیاز اقدام به راه اندازی و طراحی سایت می نمایند و پس از مدتی مجبور به صرف زمان و هزینه مجدد می شوند. اما مشاور طراحی سایت از ابتدا با توجه به اهداف و چشم اندازهای سازمان نیازهای شما را مورد سنجش و بررسی قرار می دهد و مطابق با آن طرح گرافیکی و نوع پلتفرم مناسب را انتخاب می نماید.

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد