این روزها رقابت شدید و تنگاتنگی میان کسب و کارهای هم رده برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. پس توجه به برخی نکته ها در طراحی می تواند سایت فروشگاهی شما را در کورس رقابت جلو بیندازدc

اگر سایت شما دارای بعضی قابلیت ها و امکانات منحصر بفرد باشد آنگاه می توانید حساب بالایی روی موفقیت آن باز کنید. در ادامه تعدادی از مهمترین و بهترین قابلیت هایی که لازم است در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به آنها توجه شده و آنها را پیاده سازی کرد آورده شده اند:

  1. ارائه ی پیشنهادهای فوق العاده و شگفت انگیز در صفحه های مختلف سایت
  2. طراحی برخی قابلیت های ضروری و در عین حال کاربردی برای سایت
  3. به وجود آوردن احساس ایمن بودن خرید از این فروشگاه برای مشتری

در ادامه به شرح هر یک از این امکانات و قابلیت ها در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

  1. ارائه ی پیشنهادهای فوق العاده و شگفت انگیز در صفحه های مختلف سایت

همانطور که در فروشگاه های سنتی ویترین هایی هستند که برای نمایش اجناس و کالاها مورد استفاده قرار می گیرند، در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد هم می بایست برای سایت مورد نظر ویترین جذاب و اغوا کننده ای طراح کرد.

حتما در هایپر مارکت ها دیده اید که معمولا اقلام خوب یا تخفیف خورده را طوری قرار می دهند که در معرض دید عموم باشد. برای سایت هم می بایست دقیقا به همین شکل عمل کنیم. معمولا در سایت ها بخش بالایی و پایینی صفحه ی سایت را به عنوان ویترین آن در نظر می گیرند. نکته مهم این است که این ویترین به گونه ای پر شود یا بهتر بگوییم طراحی شود که مشتری برای خرید وسوسه شده و ترغیب شود.

پس بهترین پیشنهادهای کسب و کارتان را در این ویترین قرار دهید. این ویترن می تواند محصولات مختلفی را در بر بگیرد: محصولاتی که تخفیف های خوبی خورده اند، برگزاری یک جشنواره خرید با قیمت های استثنایی، اطلاع رسانی در مورد برگزاری برخی رقابت ها و مسابقات در زمینه کسب و کار مورد نظر و یا در نهایت محصولاتی که در لیست تخفیف های دوره ای مثلا تخفیف های اول ماه، تخفیف های فصلی، تخفیف های آخر سال و … قرار می گیرند.

به هر حال این وظیفه طراح سایت است که این ویترین را از نظر بصری زیبا، جذاب و هیجان انگیز و از همه مهمتر وسوسه کننده و اغواگر طراحی کند تا کاملا مورد پسند کاربر واقع شده و او را برای خرید علاقه مند کند. 

  1. طراحی برخی قابلیت های ضروری و در عین حال کاربردی برای سایت

مورد بعدی و نکته مهم دیگری که حتما می بایست در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به آن دقت شود قابلیت ها و امکاناتی است که برای سایت های فروشگاهی به نوعی الزامی یا بهتر بگوییم کاربردی هستند.

این امکانات کمک می کنند کاربر خیلی راحت از سایت فروشگاهی شما بهره گرفته و خریدهای خود را ب هیچ دردسری انجام دهد. حتما میدانید که راحتی کار با سایت یکی از مهمترین و کلیدی ترین عامل های موفقیت و پیشرفت فروشگاه اینترنتی شماست. پس مهم است که با به کارگیری این امکانات سایتی حرفه ای و راحت در کار کردن داشته باشید. تعدادی از مهمترین این قابلیت ها به شرح زیر هستند:

  1. فراهم آوردن امکان سرچ برای محصولات مورد نظر
  2. فراهم آوردن قابلیت فیلتر کردن محصولات با ویژگی های مختلف اعم از قیمت، نوع محصول، دسته بندی آن، برند محصول، موجود یا ناموجود بودن و … این کار سبب بالا رفتن سرعت پیدا کردن محصول مورد نظر کاربر شده و رضایت وی را در بر خواهد داشت.
  3. قابلیت پرداخت فاکتور به روش های مختلف از جمله پرداخت اینترنتی، پرداخت از کیف پول دیجیتالی، پرداخت در محل
  4. فراهم آوردن امکان ثبت نظرات کاربران در مورد محصولات و یا وب سایت، حال میخواهد مثبت باشد یا منفی

طراحان سایت در وبسایت نقره ای این نکته مهم را همیشه در نظر می گیرند تا طراحی سایت در مشهد به به بهترین ششکل انجام گیرد