فاکتور‌های موثر درقیمت تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی یک هنر و تخصص است. اگر می‌خواهید صفحه شما بازده مناسبی داشته باشد، حتما از متخصصین این حوزه بهره‌مند شوید. اگر قیمت مدیریت اینستاگرام کسب وکار شما برای‌تان مهم است می‌توانید از یک پکیج تولید محتوا در اینستاگرام نیز استفاده کنید. معمولا این پکیج‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند که شما بتوانید با توجه به نیاز خود سفارش مناسبی را خردیداری کنید.
 
در این مقاله می‌خواهیم شما را با قیمت تولید محتوا اینستاگرام ، تعرفه تولید محتوای اینستاگرام و نحوه قیمت گذاری آشنا کنیم. در این قسمت فاکتور‌های تولید و مدیریت محتوا اینستاگرام را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.
 
هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟ معمولا قیمت و نرخ ثابتی برای این موضوع وجود ندارد. قیمت تولید محتوا برای سایت یا شبکه‌های اجتماعی معمولا براساس خود کارشناس و پیشنهاد استراتژیست محتوای شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود.
 
که عمدتا براساس میزان تجربه و تخصص کارشناس، حجم کار و زمان لازم برای انجام کار تعیین می‌شود. تخصص و تجربه در موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
به عنوان مثال در تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی، رعایت اصول برای هشتگ‌گذاری پست‌ها و کپشن نویسی اهمیت خاصی دارد. عدم رعایت این اصول ممکن است در تعداد دیده شدن پست و محتوای شما تاثیر زیادی داشته باشد،که این امر می‌تواند بازده کار را تا حد زیادی کاهش دهد.
 
 

پکیج تولید محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا اینستاگرام چگونه است ؟ قیمت تولید محتوا در اینستاگرام ممکن است برای انتظارات مختلف متفاوت باشد. اگر می‌خواهید قیمتی مناسب را در کنار تمام خدمات داشته باشید، می‌توانید از پکیج تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید.
 
معمولا یک شرکت تولید محتوا در اینستاگرام و تیم تولید محتوا اینستاگرام آن، پکیج‌های مختلفی را به مخاطبان پیشنهاد می‌کند. برای انتخاب پکیج مورد نظر خود بهتر است چند مرحله را انجام دهید:
 
آگاهی از تعرفه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
بررسی پیج رقبای خود و مشخص کردن جایگاه خود
مشخص کردن جایگاهی که قرار است در آینده و زمان‌های مشخص داشته باشید.
مشخص کردن استراتژی کلی خود و دریافت بریف و پروپوزال اولیه
انتخاب پکیج شامل محتوا مد نظر شما از جمله عکس، فیلم و کپشن‌ها
 

نکات مهم و تاثیر‌گذار در تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام

همان طور که قبلا هم گفتیم بهتر است خود شما یا فردی در کسب وکار شما به اصول اولیه تولید محتوا مسلط باشید. این موضوع باعث می‌شود تا در روند انجام کار توسط فرد یا یک شرکت تولید محتوا اینستاگرام قرار بگیرد.
 
مدیریت محتوا اینستاگرام در این صورت با روالی با نظم بیشتر پیش خواهد رفت. همچنین رعایت این موارد یا عدم برنامه‌ریزی و توجه به همه آن‌ها قیمت تولید محتوا اینستاگرام را تعیین می‌کند. این موارد عبارت‌اند از:

زمینه و تم محتوا چه باشد

تولید محتوای یکتا و جدید در صفحه اینستاگرام یک کسب و کار بسیار موثر و مهم است. ترجیحا تمام پست‌ها باید هدف اصلی شما را نشان دهند.
 

زمان ارسال پست‌ها در اینستاگرام

بسته به نوع مخاطبان شما، ساعت حضور آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. مثلا ممکن است مخاطبان شما در ساعات شب و استراحت به دلیل داشتن فراغ بال بیشتر اینستاگرام خود را چک کنند. در این صورت بهتر است زمان مناسبی را برای به اشتراک گذاشتن پست‌های خود انتخاب کنید.
 

داشتن یک فرمت یکسان

بهتر است در تمام پست‌ها از یک فرمت پیروی کنید. این مورد باعث ماندگاری فرمت شما در ذهن مخاطبان می‌شود.
 

ارسال پست‌ها و مطالب مرتبط

هرچند ارسال مطالب پر‌مخاطب ممکن است بازدید بیشتری را برای شما فراهم کند، اما این موضوع همیشه برای ما سود‌آور نیست. مخاطبان وفادار شما ترجیح می‌دهند پست‌های مربوط به مسائل مرتبط به کار شما را مشاهده کنند.
 

استفاده صحیح از هشتگ‌ها

استفاده از هشتگ‌ یا هشتگ های آماده در دیده شدن بهتر شما ابزاری بسیار مفید هستند. در زمان جستجو برای قیمت تولید محتوا در اینستاگرام حتما به رعایت این اصل توسط کار فرما توجه داشته باشید. موارد دیگری هم هستند که به صورت خلاصه فقط نام آن‌ها را ذکر می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد هشتگ مقاله ” تاریخچه هشتگ ” را مطالعه کنید.
 
مثلا ایجاد آلبومی از عکس‌های قبل یا کمپینی خاص، انتشار منظم استوری‌ها، همکاری‌ با اینفلوئنسر‌ها و یا تبلیغات در صفحه‌های پر مخاطب دیگر که البته بازدهی داشته باشند.