مشاوره راه اندازی سایت، آموزش راه اندازی سایت

 

 

در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با مراحل راه اندازی سایت آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

 

مرحله اول راه اندازی سایت انتخاب نام دامنه است. انتخاب نام دامنه نیازمند بررسی های دقیق در بازاریابی، معانی کلمه، آزاد بودن دامنه و … است که معمولا مشاور طراحی سایت با تجربه می تواند شما را تا رسیدن به مناسب ترین نام دامنه و برند همراهی کند.  مرحله دوم طراحی سایت خرید هاست مناسب از میزبانی است که بتواند تمام نیازهای وب سایت شما را تامین کند.

 

 

مرحله سوم از فرآیند طراحی سایت مشهد انتخاب قالب وب سایت و یا سفارش طراحی و اجرای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار شماست. قالب های اماده عموما برای شروع فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب برای افراد و سازمان هایی است که نمی خواهند برای طراحی سایت هزینه زیادی صرف کنند. اما کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها بهتر است از همان ابتدا با برنامه ریزی دقیق و جامع سیستم اختصاصی وب سایت خود را مطابق با پلن های سئو و بهینه سازی همراستا سازد.

 

قطع به یقین برنامه های اختصاصی و طراحی های ویژه برای هر کسب و کار می تواند نظر مخاطبان را دو چندان جلب کند و برنامه نویسی های اصولی و مناسب روند سئو را کوتاه تر خواهند کرد. در این هنگام مشاور طراحی سایت می تواند مناسب ترین و کاربردی ترین سایت را با توجه به شرایط سازمانی و کسب و کار شما پیشنهاد دهد.

 

 

مرحله چهارم از راه اندازی سایت سئو و بهینه سازی موتور جستجو و در نهایت افزایش فروش از طریق سایت است. بعد از خرید هاست و دامنه و طراحی سایت زمان آن است که مطالب و محصولات خود را در وب سایت بچینید و سایت را به زیباترین و کاربردی ترین نحو برای مخاطب برسانید. سئو وب سایت بر اساس کلمات کلیدی پر رقابت می تواند شما را در میان رقبا متمایز سازد. در این هنگام با کمک مشاور طراحی سایت و مشاور سئو می توانید در خصوص اجرای فرآیند سئو روی وب سایت تان تصمیم گیری نمایید. معمولا به واسطه تجربه و تخصصی بودن فعالیت سئو سازمان ها ترجیح می دهند صفر تا صد این فرآیند را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارند.

 

 

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

 

 

یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه راه اندازی وب سایت این است که با متخصص و مشاور طراحی سایت در این زمینه گفتگو کنیم. مشاور طراحی سایت با دید جامع و تخصصی می تواند همه جوانب کسب و کار شما را در نظر گرفته و پیشنهاد مناسب و به صرفه ای ارائه کند. بسیاری از شرکت های طراحی سایت مشهد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی جلسه مشاوره طراحی سایت را برای افراد و سازمان هایی که ابهاماتی در ذهن خود دارند برگزار می کند تا آنها را در راه رسیدن به اهداف خود یاری رساند.

 

 

 

مشاوره طراحی سایت مشهد با این موضوع خواهد بود که چه نوع وب سایتی مناسب کسب و کار شماست و این سایت چه خصوصیاتی لازم دارد و برای راه اندازی چه مقدار هزینه طراحی سایت در نظر گرفته شده است. یکی از نکات مهم هنگام طراحی سایت موضوع طرح گرافیکی و میزان تصاویر به کار رفته در طرح است. از نظر کارشناسی بهتر است صفحه سبک باشد و با سرعت بالا بارگزاری شود. با توجه به اهمیت طراحی گرافیکی حضور مشاور طراحی سایت در کنار شما می تواند این فرآیند را آسان تر سازد.

 

 

 

با توجه به اینکه امروزه بیش از ۸۵ درصد بازدیدهای اینترنتی از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می شود پیشنهاد می کنیم نحوه طراحی سایت به گونه ای مطابق با الگوریتم های گوگل و از هر نظر بهینه باشد. مشاور طراحی سایت با نظارت بر فرآیند طراحی سایت می تواند تا حد زیادی برنامه نویسی بهینه و مناسبی را از برنامه نویس تحویل بگیرد. 

 

 

 

آمار نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد کسب و کارهای ایرانی در مراحل اول راه اندازی کسب و کار خود را شکست مواجه می شوند. در بسیاری از موارد دلیل این امر عدم کارایی درست وب سایت و مسائل فنی مربوط به ارائه محصول و خدمات در فضای مجازی است. بسیاری از برنامه نویسیان و متخصصان در زمینه طراحی وب سایت از نظر فنی توانایی پیاده سازی امکانات مناسب را دارند اما عدم حضور مشاور طراحی سایت که این نیازها را شناسایی کند و پس از تایید طرح گرافیکی به وسیله برنامه نویسان به اجرا در آورد مانع از دستیابی کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت گردیده است. 

 

هدف کسب و کارها از طراحی سایت چیست؟

 

 

 

معمولا شرکت ها و سازمان ها برای دستیابی به اهداف مختلفی از جمله افزایش سهم بازار، افزایش فروش، ارتباط با مشتریان و افزایش آگاهی از برند اقدام به طراحی و راه اندازی سایت می نمایند. گاهی شرکت های باسابقه وب سایت کسب و کار خود را بازطراحی می کنند تا بتوانند با نیازهای مخاطبان هماهنگ شده و نظر مشتریان را به خود جلب نمایند.

 

 

طراحی سایت وردپرس

 

 طراحی سایت وردپرس با توجه به کاربری آسان و قیمت مناسب توجه همگان را به خود جلب کرده است. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتواست که به علت کاربری ساده و دسترسی زیاد مورد استقبال همگان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. اگر هنگام کار با وردپرس دچار مشکل شوید با جستجوی ساده در گوگل می توانید راه حل مسئله خود را بیابید. همچنین برنامه نویسان زیادی از سراسر دنیا روی امنیت وردپرس و پلاگین های آن کار می کنند. طراحی و اجرای صفحه اول وب سایت از مهم ترین نکات هنگام طراحی سایت است چرا که تنها چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را به سایت خود جذب کنید. معمولا در طراحی و اجرای رنگ سایت این نکته مدنظر است که رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری معمولا در پشت زمینه کار استفاده می شوند و بسته به رنگ سازمانی کسب و کارها از رنگ های سرد و گرم استفاده می شود. به طور کلی چیدمان و ترکیب رنگ در سایت باید به گونه ای باشد که به سایت شما روح ببخشد.

 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و تعاملات تجاری از طریق وب، هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت دارد. یکی از ارزان ترین روش های راه اندازی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا به عبارتی طراحی سایت وردپرس است. شرکت مرسدس بنز برای بخش اخبار و معرفی محصولات خود از طراحی سایت وردپرس استفاده نموده است. همچنین بخش خبری سازمان هوا و فضای ناسا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای خود انتخاب نموده است. در ایران نیز شرکت شاتل به عنوان یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت برای سایت خود از طراحی سایت وردپرس کمک گرفته است.

 

هر کسی که بخواهد کسب و کار خود را رونق داده و در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت نماید باید برای خود وب سایت راه اندازی نماید. حضور مشاور طراحی سایت در کنار پروژه های برنامه نویسی و همچنین اجرای فروشگاه اینترنتی می تواند به صاحبان کسب و کارها در زمینه بهینه سازی و اجرای موفق پروژه کمک نماید. طراحی سایت وردپرس نیز مانند همه سامانه ها و پلتفرم ها معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

 

مزایای طراحی سایت وردپرس

 

 

 

    طراحی سایت وردپرس در مقایسه با سایر پلتفرم ها از نظر زیر ساخت سئو بسیار قوی تر است.

    کار کردن با بخش های مختلف آن بسیار اسان است.

    قالب های رایگان بسیاری برای طراحی سایت وردپرس وجود دارد

    رابط کاربری روانی دارد

    پشتیبانی قدرتمندی دارد

    برنامه نویسی بهینه و مطلوب برای موتورهای جستجو دارد

 

 

معایب طراحی سایت وردپرس

 

 

 

    برای سایت های بزرگ و با امکانات زیاد قابل استفاده نیست

    برای کسب و کارهای فروشگاهی مناسب نیست

    با وجود انعطاف پذیری بالا نمی توان همه کارهای مورد نیاز یک کسب و کار را با کمک آن انجام داد

    همواره باید اخرین نسخه دانلود و به روز رسانی شود.

 

 

با توجه به مزایا و معایب ذکر شده در طراحی سایت لازم است پیش از شروع فرآیند طراحی سایت خود با متخصص و مشاور طراحی سایت که آشنا با مباحث تجارت الکترونیک نیز هست مشورت و همفکری نمایید. گاهی کسب و کارها بدون توجه به امکانات موردنیاز اقدام به راه اندازی و طراحی سایت می نمایند و پس از مدتی مجبور به صرف زمان و هزینه مجدد می شوند. اما مشاور طراحی سایت از ابتدا با توجه به اهداف و چشم اندازهای سازمان نیازهای شما را مورد سنجش و بررسی قرار می دهد و مطابق با آن طرح گرافیکی و نوع پلتفرم مناسب را انتخاب می نماید.