علاوه بر موارد گفته شده در بالا امکانات دیگری هم هستند که پیاده سازی آنها در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد بسیار مهم بوده و میتواند سبب موفقیت سایت و برتری آن در مقایسه با رقیبانش شود. این امکانات به شرح زیر هستند:

  1. فراهم آوردن امکان تعیین راه های مختلف برای فرستادن محصولات خریداری شده مانند استفاده از پیک، تیپاکس، پست و …
  2. قابلیت انجام پروسه خرید از سایت به گونه ای کاملا خودکار و مستقل از نیاز به تایید کردن پروسه خرید مورد نظر به وسیله مدیر سایت یا …
  3. قابلیت به نمایش درآوردن توضیحات و شرح محصول و کالاهای مورد نظر به شکلی کامل
  4. فراهم آوردن قابلیت عرضه بن های تخفیف برای مشتریان
  5. در اختیار داشتن سامانه قوی برای سبد خرید و امکان دریافت ریپورت و مطلع شدن از وضعیت فعلی سفارش به ثبت رسیده
  6. قابلیت پیگیری ارسال محصول
  7. امکان آپلود عکس های مختلف از محصول
  8. سرعت بالای سایت و سریع بودن جابجایی در میان منوهای مختلف
  9. قابلیت ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص امکاناتی خاص به اعضای این باشگاه
  10. به وجود آوردن احساس ایمن بودن خرید از این فروشگاه برای مشتری

هرقدر هم که شما سایت خوب و کاملی داشته باشید، ویترین آن را به خوبی طراحی کرده باشید، امکانات منحصر بفرد و کاربردی برای آن تعبیه کرده باشید و … باز هم تا اعتماد مشتریان را جلب نکنید نمی توانید به خوبی عمل کنید و درآمدهای خود را افزایش دهید.

برای به وجود آوردن حس ایمن بودن خرید از سایت فروشگاهی شما و اطمینان و اعتماد مشتری به آن شما می توانید از مجوز نماد الکترونیک برای سایت خود استفاده کنید.

این مجوز که به نام نماد اعتماد هم شناخته می شود به وسیله مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سایت ها ارائه می شود. این سازمان خود با مجوز وزارت صنعت و معدن و تحت نظارت آن کار می کند. وجود این نماد سبب می شود مشتری با خیالی آسوده از سایت فروشگاهی شما خرید کند. چرا که اطمینان دارد اگر احتمالا مشکلی هم پیش بیاید وی می تواند آن را به صورت قانونی پیگیری کند.

پس وجود این نماد در وب سایت باعث اطمینان خاطر کاربران شما شده و آنها با خیالی آسوده از سایتتان خرید خواهند کرد. لذا در طراحی سایت در مشهد این موضوع را از یاد نبرید.