تعرفه و قيمت طراحي سايت مشهد

انواع قيمت و تعرفه طراحي وب سايت در مشهد (سال 1400) در اين صفحه به شما معرفي مي شود.هزينه طراحي سايت مشهد در شرکت هاي مختلف متفاوت است.هر شرکت براساس عوامل مختلفي هزينه و قيمت طراحي وب سايت مشهد هاي خود را اعلام مي کند.هرچند دريافت مبالغ بالا لزوما به معني حرفه اي بودن و کيفيت بالا نيست، اما بايد توجه داشته باشيد که قطعا يک سايت حرفه اي ، ارزان نخواهد بود. چراکه استفاده از دانش و تجربه برنامه نويسان و طراحان حرفه اي و همچنين بکارگيري آخرين تکنولوژي هاي دنيا هزينه زيادي دارد    .

قيمت طراحي سايت اختصاصي در مشهد در شرکت آوينا پرداز را مي توان در يک بازه معقول و متوسط در نظر گرفت.در تعرفه طراحي سايت مشهد هاي ما از قيمت هاي سرسام آوري که توسط برخي شرکت ها اعلام ميگردد خبري نيست و از سمت مقابل، بدليل تعهد ما به استفاده از افراد حرفه اي و خلاق و جديدترين تکنولوژي ها، امکان طراحي وب سايت با قيمت هاي بسيار ارزان هم وجود ندارد. 

فريب قيمت هاي بالا براي طراحي سايت را نخوريد!

واقعيت اين است که شما هيچگاه به اندازه يک شرکت طرحي سايت در مورد انواع وب سايت ها ، نحوه کارکرد آنها ، مشکلات و مزاياي هريک از روش هاي طراحي، اطلاعات و آگاهي نداريد و همچنين به اندازه اعضاي يک شرکت نرم افزاري حرفه اي مطالعه و تحقيق در خصوص آخرين روش ها و راه کارها در دنياي بازاريابي آنلاين نداشته ايد.

البته بسياري از شرکت هاي طراحي سايت هستند که همچنان از روش ها و تکنولوژي هاي قديمي براي ساخت سايت هاي خود استفاده مي کنند و تنها با استفاده از يک ظاهر و پوسته زيبا سعي مي کنند وب سايت طراحي شده را نيز حرفه اي و بروز جلوه دهند که مطمئنا يک فرد غير متخصص نمي تواند متوجه اين اختلاف شود.اما پس از مدتي قديمي بودن تکنولوژي ها در عمل مشکلات زيادي را بوجود خواهند آورد. عقيده ما اين است که براي يک شرکت حرفه اي، هيچ بن بست و محدوديتي وجود ندارد و اگر از شرکتي جملاتي مانند "نمي توانيم چنين امکاني به سايت شما اضافه کنيم" شنيديد بدانيد که با يک شرکت طراحي سايت غيرحرفه اي طرف هستيد. 

همانطور که ما در مورد بسياري از جنبه هاي کاري و حرفه اي شما آگاهي نداريم و در صورتي که بخواهيد براحتي مي توانيد "جوجه را جاي قناري" به ما بفروشيد! متاسفانه در بسياري از شرکت هاي IT و طراحي نيز از عدم اطلاعات مشتريان سوء استفاده مي شود و به بهانه هاي واهي مبالغ هنگفتي جهت طراحي يک سايت ساده اما خوش زرق وبرق، دريافت مي گردد.

ظاهر وب سايت معمولا تاثير زيادي در قيمت آن ندارد

بخاطر داشته باشيد ، ظاهر سايت و جلوه هاي گرافيکي معمولا تاثير خيلي زيادي روي هزينه طراحي وب سايت مشهد شما ندارند.مگر طراحي هاي بسيار خاص که تماما با استفاده از اسکريپت و jQuery انجام گردد. تعداد اين نوع سايت ها انگشت شمار بوده و استفاده هاي بسيار خاصي دارند.

بنابراين فريب ظواهر سايت ها را نخوريد! ظاهر سايت يکي بخش هاي بسيار ساده وب سايت است که معمولا نياز به دانش خاصي ندارد و هر طرحي که مد نظر شما باشد را مي توانيد در سايت خود داشته باشيد.چيزي که در طراحي مهم است چيدنِ عناصر مهم وب سايت در بخش هاي مهم است. از اين حيث هر وب سايت بر اساس نوع کاربراني که دارد با ديگري متفاوت است. بسيار مهم است تحقيقات لازم، مثلا در مورد نوع حرکت چشم کاربران روي صفحه مانيتور قبل از شروع کار طراحي وب سايت انجام گرفته باشد.بسياري از شرکت هاي طراحي سايت بجاي توجه به نکات کاربردي جهت هدايت کاربر به صفحه هاي مهم و کليدي با ايجاد يک ظاهر گرافيکي زيبا و چند جلوه حرکتي در وب سايت سعي در حرفه اي نشان دادن وب سايت طراحي شده و البته دريافت مبالغ بالا از مشتريان دارند که به هيج وجه نه از نظر حرفه اي و نه از نظر اصولي مورد تاييد نيست.

طراحي سايت هاي بي کيفيت و قالب آماده وردپرس و جوملا حداکثر 1 ميليون تومان!

در مقالات متعددي به اين موضوع اشاره کرده ايم که وب سايت هاي WordPress و Joomla و اصولا وب سايت هاي CMS آماده که به آنها قالب آماده نيز گفته ميشود  از پلتفورم هاي کاملا رايگان استفاده مي کنند که در دسترس عموم قرار دارد.شرکت هاي مختلف طراحي وب سايت تنها براي سرهم بندي کردن اجزاي آماده و رايگان اين نوع سايت ها يا تغييرات جزئي در ظاهر و جابجايي چند کُد ممکن است از شما مبالغ هنگفنتي را طلب کنند.در ادامه معايب و مشکلات بي شمار سايت هاي CMS آماده اي مانند وردپرس را برايتان کمي شرح خواهيم داد اما چيزي که الان لازم است بدانيد اين است که با اينکه در گذشته در زمينه طراحي اين نوع سايت ها مانند جوملا و وردپرس  بسيار فعال بوده ايم اما

واقعيت اين است که درصورت کمي جستجو در اينترنت خودتان نيز مي توانيد يک وب سايت قالب آماده را با استفاده از چندين پلتفورم موجود از جمله Joomla  ، WordPress ، Drupal ، Wix و.. براي خود بسازيد و اصلا نيازي به هزينه زياد جهت طراحي وب سايت با استفاده از اين پلتفورم ها وجود ندارد.

طراحي سايت با قيمت هاي خيلي ارزان يعني شروع دردسر!

به هيچ وجه ارزان نيست! منظور ما وب سايت هاي حرفه اي است که براي هر مشتري بصورت انحصاري کد نويسي و توليد مي شود. در واقع يک وب سايت ارزان نمي تواند حرفه اي باشد زيرا طراحي يک سايت حرفه اي نياز به استخدام و بکارگيري افراد حرفه اي دارد.بکارگيري طراحان و برنامه نويسان با تجربه و با سطح دانش بالا ، که ساليان زيادي به مطاله و آموزش پرداخته اند ارزان نيست.

همچنين به شرکت هايي که با قيمت هاي زير 3.000.000 تومان به شما وعده يک سايت اختصاصي را ميدهند با ديدي محتاطانه نگاه کنيد. بسياري از شرکت ها حتي ممکن است در ابتدا قيمت هاي کمي را براي طراحي اعلام کنند اما پس از مدتي با بهانه هاي مختلف مبالغ بيشتري را براي پيشبرد پروژه طلب نمايند. که در اين مورد مذاکرات اوليه و

اما تعرفه طراحي وب سايت مشهد قابل مديريت است تا در نهايت با استفاده از مشاوره هاي تخصصي و بررسي نيازها، قيمت نهايي معقول و به صرفه باشد.

فريب نام تجاري، برند و شرکت هاي طراحي سايت صفحه هاي اول گوگل را نخوريد!

 

برخي شرکت هاي طراحي سايت بواسطه سابقه بيشتر برند مطرح تري دارند و برخي نيز از طريق هزينه هاي هنگفت تبليغاتي در لينک هاي ابتدايي جستجوي گوگل قرار گرفته اند.البته تاکيد مي کنيم که اشاره ما به همه شرکت هاي طراحي وب سايت حاضر در صفحه اول جستحوي گوگل يا همه شرکت هاي قديمي نيست. نکته اي که قرار است در اين بخش راجع به آن صحبت کنيم اين است که برخي شرکت ها بواسط سابقه بيشتر و نام تجاري خود و همچنين تعداد بالاي مشتريان ، قيمت هاي بسيار بالايي را جهت طراحي يک سايت ساده اعلام مي کنند. در حالت عادي قيمت طراحي يک سايت اختصاصي ساده شرکتي نبايد از 10.000.000 تومان فراتر برود. اما مشاهده شده برخي از اين شرکت ها مبالغ چندين برابر را به بهانه هاي مختلف! از مشتريان خود دريافت مي کنند.

حقيقت اين است که خريد وب سايت مانند خريد پوشاک و لباس يا لوازم خاگي نيست! که قيمت آن وابستگي زيادي به نام تجاري داشته باشد

لازم است با نگاهي بازتر به قيمت هاي اعلامي کنيد. از طرفي بخاطر داشته باشيد معمولا شرکت هاي طراحي سايت قديمي تر همچنان از تکنولوژي هاي قديمي استفاده مي کنند به دليل اينکه بروزرساني و همسان سازي مجدد تمام بخش هاي سازمان با سيستم هاي جديد هزينه بسيار هنگفتي نياز خواهد داشت. از طرف ديگر، بزرگ بودن شرکت طراحي لزوما به معني حرفه اي تر بودن و بروزتر بودن نيست. بلکه طبق تجربه ي اکثر کاربران، هرچه شرکت طراحي بزرگتر و قديمي تر باشد و مشتريان بيشتري داشته باشد به همان اندازه پشتيباني ضعيفي خواهد داشت چراکه پاسخگويي به مشکلات مشتريان، زمان زيادي را طلب مي کند و عملا ممکن است براي يک تغيير يا يک رفع اشکال ساده مدتها در صف انتظار بمانيد!

طراحي وب سايت ترکيبي از هنر و دانش است ، استفاده از بروزترين تکنولوژي ها براي خلق اثري که بتواند وجه بسيار خوبي از شرکت و سازمان شما به مشتريان نشان دهد.

طراحي سايت اختصاصي با ASP.Net , قيمت بيشتر و کارايي چندين برابر

پيش از پرداختن به قيمت ها، توضيح مختصر ديگري لازم است و آن اينکه تمامي پروژه هاي طراحي سايت شرکت آوينا پرداز با استفاده از ASP.net شرکت مايکروسافت و و تحت الگوي MVC  انجام مي شود که بروزترين و حرفه اي ترين مِتُد برنامه نويسي تحت وب و طراحي وب سايت حال حاضر در دنيا است.

استفاده از اين روش ممکن است قيمت طراحي سايت شما در مشهد مقداري افزايش دهد اما مزاياي بيشمار طراحي سايت ASP.net و بويژه استفاده از الگوي پيشرفته MVC ، سرعت بالا، امکانات فوق العاده جهت گسترده شدن ،  هزينه نگهداري و آپديت راحت تر و..  کاملا شما را قانع خواهد نمود.

برخي از ويژگي هاي طراحي سايت با وردپرس

·         تضمين امنيت وب سايت ها از طرف مايکروسافت

·         سرعت بالاي وب سايت هاي طراحي شده

·         کنترل کامل بروي HTML از طريق MVC

تبديل وب سايت به قطعات بسيار کوچک که سرعت بروزرساني آن را چندين برابر مي نمايد

·         امکان طراحي وب سايت هاي کاملا دايناميک همراه با کنترل مضاعف بروي تمام اجزا

·         پتانسيل بالاي اين وب سايت ها براي گسترده تر شدن و اضافه نمودن ويژگي هاي جديد با صرف هزينه و زمان اندک

·         امکان اتصال وب سايت به انواع نرم افزارهاي داخلي و اپليکيشن هاي موبايل

بصورت کلي مي توان وب سايت ها را به دو دسته زير تقسيم بندي کرد:

اين وب سايت ها که به سايت هاي Presentation نيز معروف هستند بيش از 90% وب سايت هاي طراحي شده در وب را تشکيل مي دهند.سايت Presentation در حقيقت يک محسوب مي شود که بنا به درخواست صاحب وب سايت و همچنين نوع کسب وکار، ويژگي هاي مختلفي مي تواند داشته باشد و جوابگوي تمام نيازهاي بخش بسيار زيادي از مشاغل و فعاليت ها از جمله : پزشکان ، کلينيک ها ، شرکت هاي مهندسي ، طراحي دکوراسيون ، شرکت هاي خدماتي ، گالري ها ، شرکت هاي تجاري بين المللي ، وکلا ، آموزشگاه ها و.. مي باشد.

قيمت و تعرفه طراحي سايت حرفه اي در مشهد  presentation بر اساس ويژگي هايي که مشتري در نظر دارد محاسبه مي شود.

آيا من مي‌توانم پنل وبزي را در آينده ارتقا دهم؟

بله. شما هر زماني بخواهيد مي‌توانيد با پرداخت ما به التفاوت بين دو پکيج، سايت خود را در وبزي ارتقا دهيد.

آيا پشتيباني هزينه اي دارد؟

خير. پشتيباني در وبزي کاملا رايگان هست و کارشناسان وبزي در سريعترين زمان پاسخ سوالات و مشکلات شما را خواهند داد.

آيا بايد هاست مجزا خريداري نمايم؟

خير. تمامي پنل‌هاي وبزي شامل هاست پر سرعت و با امنيت بالا مي‌باشد. تمامي سرور‌هاي وبزي از آخرين تکنولوژي‌هاي روز دنيا بهره مي‌برند و در بهترين ديتاسنتر‌هاي ايران ميزباني مي‌شوند.

تفاوت طراحي سايت سنتي با وبزي چيست؟

وبزي نسل جديد طراحي سايت است. در طراحي سايت سنتي نياز به زمان و هزينه بالا براي کد نويسي است ولي در وبزي تنها با چند کليک و بدون نياز به دانش فني مي توان هر تغييري را انجام داد.

تفاوت وبزي با طراحي بر روي قالب آماده چيست؟

قالب هاي آماده شما را محدود مي کنند. همچنين اکثرا سرعت و امنيت پاييني دارند ولي در عوض وبزي يک محيط طراحي با اماکانات نا محدود هست که مي توانيد با کمک آن هر طرحي که در ذهن داريد را پياده سازي کنيد.

آيا امکان درخواست قالب اختصاصي است؟

بله. شما مي توانيد طراحي قالب سايت خودتان را به تيم وبزي يا به صد ها شرکت و فريلنسر که بر بستر وبزي خدمات ارائه مي کنند، بسپاريد.