افرادی که به دنبال طراحی وب ارزان هستند به طور کلی در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند:

آنها به دنبال طراح وب سایتی می گردند که بتواند خدمات باکیفیت و با قیمتی متناسب با بودجه آنها به آنها ارائه دهد.

آنها برای طراحی وب سایت و نرخ بازگشت سرمایه که ارائه می دهد ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیرواقعی در مورد هزینه آن دارند. آنها به دنبال استفاده از یک طراح وب ناامید هستند. بیایید یک بار به این موارد نگاهی بیندازیم.

آنها به دنبال یک طراح وب هستند که بتواند خدمات با کیفیت خوب را با قیمتی که در حد بودجه متوسط ​​آنها است به آنها ارائه دهد. من استدلال می کنم که اکثر جستجوگران “طراحی سایت ارزان مشهد” در این دسته قرار می گیرند.

اکثر افرادی که برای درخواست پیشنهاد طراحی وب با من تماس می گیرند، افرادی هستند که رویاهای راه اندازی کسب و کار خود را دارند. بیشتر از این، آنها یک ایده دارند. و آنها آماده اقدام هستند. اما زمانی که برای اولین بار سفر کسب و کار کوچک خود را شروع می کنید، پول نقد کم است. اگر وجود ندارد.

1000 دلار برای یک وب سایت برای یک تکنسین IT سطح ابتدایی که درآمد 50000 دلاری در سال در شهری گران قیمت مانند تورنتو دارد غیرممکن است. حتی 500 تا 600 دلار، که اکثر آنها می توانند “ارزان” در نظر بگیرند، احتمالاً برای او سخت خواهد بود که با هم خراشیده شوند.

پس او قرار است چه کار کند؟ از رویای خود برای ایجاد یک کسب و کار مشاوره فناوری اطلاعات دست بکشید؟ البته که نه. او فقط «طراحی وب ارزان» را در گوگل تایپ می کند و امیدوار است بهترین ها را داشته باشد.

آنها برای طراحی وب سایت و نرخ بازگشت سرمایه که ارائه می دهد ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیرواقع بینانه ای در مورد هزینه آن دارند.

این نوع افراد در هر صنعتی وجود دارند، اما در هنگام فروش محصولات و خدمات دیجیتال، تعداد آنها بیشتر است. آن‌ها میزان کاری که برای ساختن یک وب‌سایت زیبا و کاربردی انجام می‌شود که مشتریان را جذب می‌کند، درک نمی‌کنند. تنها چیزی که می بینند چند کلیک اینجاست و چند نوع کیبورد آنجا و BAM!، سایت آماده است.

این همیشه تقصیر آنها نیست، توجه داشته باشید. فروش خدمات دیجیتال مانند طراحی وب دشوار است.

هنگامی که شخصی را برای بازسازی حمام خود استخدام می کنید، در ازای دلارهای خود، کار فیزیکی، اقلام جدید ملموس و نتایج مشهودی دریافت می کنید. همه چیز درست در مقابل چشمان شما اتفاق می افتد. ????

وقتی شخصی در یک کافی‌شاپ با لپ‌تاپ‌اش تایپ می‌کند، در حالی که دیگر هزاره‌های عشایر دیجیتالی احاطه شده‌اند، ممکن است هر کاری انجام دهد. (به من اعتماد کنید، من چیزهای عجیب و غریبی را دیده ام که در کافی شاپ ها فرو می روند) توضیح آن برای کسی که چیزی در مورد طراحی وب نمی داند می تواند سخت باشد.

آنها به دنبال استفاده از یک طراح وب ناامید هستند.

سپس، البته، کوسه های جهان هستند. شکارچیان در حال شکار برای شکار بعدی خود هستند. این افراد دقیقا می دانند که طراحی وب با کیفیت عالی چقدر هزینه دارد. و همچنین می دانند که صنعت طراحی وب بسیار رقابتی است. آن‌ها به خوبی می‌دانند که طراحان وب که خود را «ارزان» می‌فروشند، نسبت به آن‌هایی که به راحتی می‌توانند ارزش خود را شارژ کنند، برای کسب‌وکار ناامیدتر هستند. آنها از آن به نفع خود استفاده می کنند. آن‌ها چانه‌زنی می‌کنند، چانه‌زنی می‌کنند، دستکاری می‌کنند و طراحان وب خود را می‌پوشانند تا زمانی که آماده پذیرش قیمتی در سطح زیرزمین باشند، فقط برای روشن نگه داشتن چراغ‌ها در پایان ماه خیلی ناخوشایند است و به همین دلیل است که من از مشارکت در تاکتیک های ارزان آنها امتناع می کنم.

پس از سال ها تجربه در صنعت طراحی وب، می توانم این کوسه ها را از یک مایل دورتر ببینم. این صف من برای شنا کردن به سمت آب های امن تر است. خوشبختانه این افراد قطعا در اقلیت هستند. من اغلب با آنها برخورد نمی کنم.