معمولا زمانی که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار به شرکت طراحی سایت مشهد مراجعه می‌کنید، در آنجا با لیستی از خدمات روبرو می‌شوید که توسط شرکت‌های معتبر به شما معرفی می‌شوند. شما می‌توانید مطابق بودجه و نیاز خود خدماتی که موردنیازتان است را انتخاب کرده و سایت دلخواه خود را راه‌اندازی کنید. در ادامه، چند مورد از رایج‌ترین و مهم‌ترین خدماتی که توسط تیم‌های طراحی سایت ارائه می‌شوند را، معرفی می‌کنیم.

 
01
01

طراحی قالب وردپرس

امروزه یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای پرطرفدار، وردپرس نام دارد. طراحی و اداره سایت با استفاده از وردپرس بسیار مقرون به صرفه‌تر و راحت‌تر از سایر روش‌های طراحی سایت است. اگر می‌خواهید سایتی داشته باشید که نیازی به صرف هزینه‌های بالا نداشته باشد و خودتان با حداقل دانش بتوانید مدیریت آن را به دست بگیرید، طراحی سایت وردپرسی را پیشنهاد می‌کنیم.

 
02
02

کدنویسی اختصاصی

منظور از طراحی سایت به وسیله کدنویسی اختصاصی آن است که متخصصین این حوزه با دانش برنامه نویسی خود، از صفر سایت موردنظر شما را کدنویسی کنند. برای طراحی سایت اختصاصی، هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و هر آنچه که نیاز دارید را می‌توانید از شرکت طراحی سایت در مشهد درخواست کنید. طراحی وبسایت با استفاده از این روش، ممکن است کمی زمان‌بر و نیازمند هزینه بیشتر باشد.